Aula og UNI-Login

Med Aula får vi en brugervenlig løsning, som giver overblik over dit barns hverdag. Aula bliver den samlede indgang til sikker kommunikation med skolen - og fra 2020 dækker Aula også dagtilbud.

Aula tilbyder bl.a. en beskedfunktion, en opslagstavle med vigtige informationer og en kalender med dit barns skoleskema. Som forælder vælger du selv, hvor ofte og hvad du vil notificeres om.

Sådan kommer du i gang med Aula
Du finder Aula på www.aula.dk eller via en app til din mobil eller tablet (Android og iOS). Du logger ind på Aula med dit UNI-login. De dele af Aula, der indeholder følsomme personoplysninger skal tilgås via NemID.

Første gang du logger ind, skal du bruge dit NemID, og der vil være nogle forskellige samtykker og tilladelser, du skal tage stilling til fx brug af billeder. På den måde bliver Aula sat op ud fra dine behov og ønsker. https://aulainfo.dk/guide-til-foraeldre-og-elever/uddannelsesmateriale/trin-for-trin-guides-paa-dansk/

Læs mere på www.skanderborg.dk/aula eller besøg www.aulainfo.dk