Om Klubben

Klubberne i Stilling

Tlf.: 23464789

Fritidsklubben er for børn i 4.kl.-6.kl. på Stilling Skole. Fritidsklubben tilbyder nogle fantastiske rammer sammen med et meget engageret personale. Der er Hobby aktiviteter, IT, parkour, rollespil, arrangementer med andre klubber og meget andet.

Der kan være brugerbetaling på materialer, mad og ture m.m. Der er også plads til ”bare at hænge ud”. 2 aftener om ugen (mandag og onsdag) er der aftenåbent for fritidsklubmedlemmer.

Vi har et FK-råd, hvor medlemmer af fritidsklubben har medindflydelse på fritidsklubbens dagligdag.

Indmeldelse sker via pladsanvisningen. Her fremgår også den aktuelle pris.

Ungdomsklubben er gratis og for alle unge i Skanderborg Kommune fra 7.kl. til 18 år. Her kommer dog primært de unge fra Stilling Skole. Ungdomsklubben i Stilling har åbent 2 aftener om ugen, tirsdag og torsdag aften til kl. 21:30. Torsdag aften er også den aften, hvor de unge fra vores ældste specialklasser kommer i ungdomsklubben.

I ungdomsklubben laver vi forskellige arrangementer i samarbejde med de unge. Nogle gange på matriklen, andre gange ude af huset. Vi har et UK-råd, hvor brugerne af ungdomsklubben har medindflydelse på, hvordan vores ungdomsklub skal være.