Trivsel og undervisningsmiljø

Antimobbestrategi

Der stilles krav om, at alle grundskoler og ungdomsuddannelser skal have en antimobbestrategi og om udarbejdelse af handlingsplaner i konkrete tilfælde af mobning.

Stilling Skoles ambition er, at alle børn trives og er en del af positive fællesskaber. Det har vi en fælles forpligtigelse til at arbejde for. På Stilling Skole har alle ret til at blive behandlet med respekt, og alle har pligt til at omgå hinanden på en værdig måde. Det indebærer blandt andet, at vi accepterer hinandens forskelligheder, og at vi til daglig taler med hinanden – også om det svære. Det overordnede mål på Stilling Skole er derfor, at fjerne eller reducere eksisterende mobningsproblemer og at forebygge, at mobning opstår i fremtiden.

Antimobbestrategi

Shape Created with Sketch.

Undervisningsmiljøvurdering.pdf

Shape Created with Sketch.